»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
»V teh državah je mogoče 'brezplačno komunicirati' tudi s pomočjo mobilnih aplikacij, do katerih se lahko dostopa prek WiFi-omrežja, ki je tudi v tujini na veliko mestih brezplačen.«
»Ponudniki, ki so na razpisu uspeli s svojimi ponudbami, bodo omogočili razvoj lokalnih radijskih omrežij ter naprednih brezžičnih storitev v frekvenčnih pasovih 2300 MHz in 3600 MHz. To bo prispevalo k izboljšanju kakovosti mobilnih komunikacij ter spodbujanju inovacij na področju digitalnih tehnologij.«
»Nikoli nisem hotela biti luksuz, a v ta cenovni razred padeš, če hočeš obstati na trgu. Seveda bi si želela, da moje kose nosijo tudi tisti, ki imajo 800 evrov plače, a to žal ne gre.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju